Bericht 5 (rood): Dringend…Webmaster Blog


Dringend…Overname Webmaster Blog- Anouk Ganzevoort

Kan iemand de blog overnemen aub????? Overdracht maakt macht! En ik wil best een middagje spenderen voor eventueel geïnteresseerde. Ce n'est pas sorcier! Af en toe kruipt er wat tijd in wanneer er veel fotos zijn.
Indien niemand zich kandidaat stelt, zal ik verder de verantwoordelijkheid nemen...
Maar met condities..."Win-win n'est-ce pas", that's our society...
Voorstel...Tijdens de pauze van donderdag, blijf ik braaf in het "gesloten atelier"- vermits we vanaf nu worden buiten gezet tijdens de pauze- en doe ik de blog met mijn laptop en wifi van de aca...Daar zullen geen dodelijke ongelukken mee gebeuren. Alleen wat gevloek mijnentwege, sans doute.
Juist une grâce...! Bring me a duvel or a glass of wine, et je ferai ce blog de ces sacrés sculpteurs!
Merci, danku, thanks
Anouk Ganzevoort

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Bericht 3 (rood): Thema REMAKE, de dag van het DKO, Deeltijds Kunst Onderwijs, op zaterdag 19 februari

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023