Bericht 4 (zwart): Workshop beeldhouwen in Italië.


Workshop beeldhouwen in Italië.


Beste,

Welke beeldhouwer/beeldend kunstenaar droomt er niet van om in Carrara, gekend om zijn marmergroeven, te gaan beeldhouwen? 
Een unieke ervaring die ik reeds meer dan tien jaar mocht meemaken. En stilaan is het idee gegroeid om deze fantastische ervaring te delen.

Zelf kreeg ik een opleiding aan de Kunstacademie van Sint-Pieters-Leeuw onder begeleiding van Patrick Crombé.

Van 21  tot 28 mei 2017 organiseer ik een workshop beeldhouwen in Carrara, voor zowel beginnelingen als gevorderden. De workshop wordt begeleid door een ervaren beeldhouwer die de techniek volledig beheerst. Alle deelnemers worden individueel begeleid, rekening houdend met eigen inbreng en artistieke vormgeving.
Een woordje uitleg vindt u alvast op http://www.hildevanimpe.be/category/workshops/

Mag ik u vriendelijk vragen de informatie in bijlage kenbaar te maken aan de geïnteresseerde leerlingen? Ik ben steeds bereikbaar voor bijkomende informatie. 

Met vriendelijke groeten.



Hilde Van Impe
hvanimpe@telenet.be| +32 (0) 488/28.76.94 | Topstraat 68 – B 1600 Sint-Pieters-Leeuw



Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Bericht 3 (rood): Thema REMAKE, de dag van het DKO, Deeltijds Kunst Onderwijs, op zaterdag 19 februari

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023