Vanhaerents Art Collection

De Vanhaerents Art Collection is op zoek naar jonge
suppoosten / mediators.

Le Vanhaerents Art Collection est à la recherche de 
jeunes préposés / médiateurs.

(Pour le français, voir plus bas)

De Vanhaerents Art Collection is op zoek naar jonge gemotiveerde suppoosten/ mediators die de bezoekers hartelijk ontvangen, informatie verschaffen en ook een oogje in het zeil houden tijdens de derde collectiepresentatie ‘Man in the Mirror’ (nog tot 28 oktober 2017).
Je staat in voor de veiligheid van de kunstwerken en je bent ook het aanspreekpunt bij eventuele vragen over de getoonde werken. Telkens op de eerste zaterdag van de maand (van 14u tot 17u) en tijdens speciale evenementen. Er wordt voorzien in een vergoeding voor de gepresteerde uren.
Spreek je naast Nederlands en Frans ook Engels? Ben je vertrouwd met actuele kunst? Ben je hartelijk en open maar kan je indien nodig daadkrachtig optreden?
Dan ben je mogelijk een geschikte kandidaat voor de functie.
Stuur je CV en motivatie voor 31/01/2015 naar vincent@vanhaerentsartcollection.com

Le Vanhaerents Art Collection est à la recherche de jeunes motivés préposés / médiateurs qui accueilleront chaleureusement les visiteurs, fournisseront des informations et qui garderont aussi l’oeil pendant la troisième présentation de la collection «Man in the Mirror" (jusqu'au 28 Octobre, 2017).

Vous êtes responsable de la sécurité des ouvrages et vous êtes aussi le contact pour toutes les questions sur les œuvres exposées. Chaque premier samedi du mois (de 14h à 17h) et lors d'événements spéciaux. Il prévoit une indemnisation pour les heures travaillées.

Parlez-vous français et néerlandais en plus de l'anglais? Êtes-vous familier avec l'art contemporain? Etes-vous chaleureux et ouvert, mais pouvez vous, en cas nécessaire, agir d’ une manière décisive?
Alors vous êtes un candidat possible pour le poste.
Envoyez votre CV et motivation pour 31.01.2015 à vincent@vanhaerentsartcollection.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Bericht 3 (rood): Thema REMAKE, de dag van het DKO, Deeltijds Kunst Onderwijs, op zaterdag 19 februari

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023