groen - Save the date : expo Roselane #2 met werk van Barbara Vandendriessche

 Beste vrienden, familie, collega’s en kunstliefhebbers,



 
het eerste weekend van de zomervakantie begint in een tuin.
Daar toon ik mijn meest recente fotowerk, ter plaatse gecreëerd deze lente, onder de noemer ROSELANE #2


Exact 5 jaar geleden deed ik er mijn eerste shoot, hét startschot van een nieuwe wending in mijn artistiek avontuur.
Ondertussen kreeg de tuin een complete opknapbeurt, getrouw aan de oorspronkelijke plannen van tuinarchitect Wirtz.
Ook ander van mijn recent werk kan je er komen bekijken. Laat u verassen door de locatie, aan de rand van de Kalmthoutse Heide.



zaterdag 2 juli en zondag 3 juli, telkens tussen 14u en 20 u bent u welkom
op de expo ROSELANE #2
“Villa W”, Rozenlaan 10 in Kapellen. Wij voorzien voor u een glaasje en een knabbeltje.
(ook gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, NMBS, halte Kalmthout-Heide)


Noteer het alvast un uw agenda!
!!!! En stuur deze invitatie gerust ook door naar eventuele geïnteresseerden in uw contactenlijst.
Een echte uitnodiging volgt nog en ook via de sociale media zal ik het nieuws wereldwijd maken.

hartelijke groet,

           Barbara
 
 
 
* uit de serie Roselane #1
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023

Enrique Karabitian nodigt je uit op zijn tentoonstelling