(groen): Eloïse Baele nodigt je uit op haar eerste solotentoonstelling: The Slow Striptease of Erosion.

 


Beste vrienden en zij die mijn artistiek geploeter hebben helpen uitdiepen,

Van harte welkom op mijn eerste bescheiden solotentoonstelling:

 

The Slow Striptease of Erosion

 

 

Beeld u in:
een implosie
Beeld u in:
twee implosies onder uw oksels
Nu: een implosie aan uw onderrug
Nu: implosies onder de zolen van uw voeten
En nu: uw hoofd dat implodeert!

 

 

6 MEI: OPENING 18 u tot 22 u

 

De expo loopt van vrijdag 06 mei 2022 - zondag 03 juli 2022

 

Cultuurcentrum Scharpoord
Maxim Willemspad 1
8300 Knokke-Heist

(curator: Jo Coucke)

 

 

Ik nodig u graag uit naar de opening 6 mei om een kijkje te nemen naar mijn meer en meer sculpturale spasmen. Wie de tijd en goesting vindt om op een andere zonnige onbezonnen dag naar de kust af te zakken, vergezel ik (vrijblijvend) met plezier. Ik ben dorstig naar jullie kritieken en visies. Mijn zoektocht lijkt na het afstuderen pas echt van start te gaan, en dat lukt nog steeds niet alleen.

 

 

Warme en verfrissende groeten,

Eloïse

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023

Enrique Karabitian nodigt je uit op zijn tentoonstelling