Belangrijke afspraken in verband met eindejaarsexpo en jury
1. Museumsokkels
die gebruikt werden voor de expo ‘volledig veelzijdig’ dienen spoedig
leeg te worden gemaakt. De zuignappen kan je afhalen en terugbrengen tijdens de
openingsuren van het secretariaat.
2. Voorbereiding
jury en eindejaarsexpo: Onze aanvraag voor materiaal voor de
eindejaarstentoonstelling en de jury wordt ingediend vóór zaterdag 21 mei.
Indien jij wat extra wenst neem je voor deze datum contact op met carla en
alex, zodat we de ruimte hebben om te overleggen.
Bij voorbeeld: Indien je wat anders wenst dan de gebruikelijke witte verf om je
jurywerk te presenteren neem je op tijd contact op met carla en alex.
Bij voorbeeld: Wie een beamer, dvd, ... , nodig heeft, neemt spoedig contact op
met carla en alex.
Bij voorbeeld: Wie een museumsokkel wenst te reserveren, neemt asap contact op
met carla en alex.
Bij voorbeeld: Indien je vliesdoek nodig hebt voor het presenteren van je
jurywerk, neem je spoedig contact op met carla en alex.
Nog ander materiaal nodig? Omschrijf en motiveer je wens en stuur ze asap door
naar carla en alex.
3. Wie nog een werk
in ons atelier heeft staan van vorig jaar dat dit jaar niet als jurywerk zal
worden getoond: Regel spoedig transport!
4. Om meteen in je
agenda te noteren: Dinsdag 31 mei, 19 u 30.
Van harte welkom op
de algemene vergadering voor alle studenten beeldhouwkunst, kortom het hele
‘team’ is bij deze uitgenodigd.
Agendapunten:
-een uitgebreide
eindejaarregeling met duidelijke afspraken.
-het belang van
‘teamwork’ tijdens deze laatste voorbereidende weken voor de jury- en de
eindejaarstentoonstelling. Together Everyone Achieves More (‘samen bereikt iedereen meer’).
We sluiten af met
een drink, aangeboden door carla en alex.
Indien je niet
aanwezig kan zijn, geef dan een seintje aan c. & a.
Hartelijk dank !
Reacties
Een reactie posten