Bericht 7 (groen): Pep In Gen en Breugeliaanse Streken 2

Bericht 7 (groen): Pep In Gen en Breugeliaanse Streken 2


Hallo,
 
Mag ik mij even voorstellen. Ik ben Paridaens Myriam. Vele jaren geleden volgde ik beeldhouwen bij Jo, Alex en Carla in Anderlecht en ik heb alvast een fijne creatieve warme tijd gekend in het atelier beeldhouwen.
 
Al jaren organiseer ik samen met collega kunstenaars van het collectief Pep In Gen een 2 jaarlijks kunstenparcours hedendaagse kunst in het Pajottenland.  Dit jaar zetten wij voet op Lennikse bodem, vertrekkende vanuit de Bree-Eik hoeve. De werken worden artistieke ingrepen in dialoog met het open landschap en de natuur, met een knipoog naar Breugel.  Hierbij vind je de aankondiging met heel wat informatie.
 
Waarom dit bericht:
  • Wij vinden het belangrijk jullie te informeren over onze activiteiten, vooral omdat er in de academie een grote concentratie aan creatieve en geïnteresseerde mensen aanwezig is. 
  • Wij zijn ook telkens weer op zoek naar nieuwe, jonge kunstenaars die de uitdaging willen aangaan om deel te nemen aan ons kunstparcours. Dit kan individueel of een groepswerk.
Interesse, vragen, ...enz. laat jullie horen.  Belangrijk om weten is dat het werk in de open ruimte zal staan, dus niet beschermd of verzekerd. Op onze website kan je de vorige parcours bekijken: www.pep-in-gen.be

Ik hoop dat ik jullie nieuwsgierig genoeg gemaakt heb om de uitdaging aan te gaan. Ik kijk er alvast naar uit.
 
 
Met vriendelijke groeten,
 
Paridaens Myriam

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Bericht 3 (rood): Thema REMAKE, de dag van het DKO, Deeltijds Kunst Onderwijs, op zaterdag 19 februari

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023