Bericht 2 (zwart): Woestijnvis : De Campus Cup : trofee

Bericht 2 (zwart): Woestijnvis :  De Campus Cup : trofee

Lees hieronder.
De periode waarin de trofee gerealiseerd zou moeten worden is zeer kort.
Het budget hangt onder andere af van de materiaalkeuze van de ontwerper.
Heb jij interesse?
 
Laat spoedig iets weten aan wies.derluyn@woestijnvis.be
 

Ik ben de producer van een gloednieuw programma dat Woestijnvis voor Canvas maakt : De Campus Cup. Dat is een quiz tussen studenten die zal bepalen wie de slimste studentenrichting van Vlaanderen is.

Bij deze quiz hoort ook een echte “Cup” : een wisseltrofee die prominent in beeld zal staan.
Ik ben de verschillende opties aan het verkennen om deze trofee te ontwerpen en vorm te geven : 3D printing,  iets modelleren in klei en afgieten….  En tegelijk ben ik ook op zoek naar iemand die dat kan doen.
Ik contacteer jullie in verband met de laatste optie : iets vormgeven in klei en dat dan afgieten.

Als basisvorm hebben we de FIFA wereldbeker voetbal in gedachten, ongeveer 40 à 50 cm hoog : we zoeken naar een gelijkaardige vorm waarbij 4 studenten een brein of hersenen omhoog steken.

De periode waarin deze opdracht gerealiseerd zou moeten worden is maart : we hebben de trofee op woensdag 27 maart nodig.
Kennen jullie iemand die geinteresseerd zou kunnen zijn in deze opdracht?
Hoeveel productietijd moeten we rekenen om een model te maken en af te gieten?  Is een maand haalbaar?
Welk budget moet ik voor een dergelijke opdracht voorzien?

Bedankt alvast om me verder op weg te helpen,

Vriendelijke groet,

Wies

Wies Derluyn – producer Woestijnvis – +32 497 30 17 55 – wies.derluyn@woestijnvis.be

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Bericht 3 (rood): Thema REMAKE, de dag van het DKO, Deeltijds Kunst Onderwijs, op zaterdag 19 februari

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023