Bericht 3 (zwart): Beeldhouwwerken gezocht.



Bericht 3 (zwart): Beeldhouwwerken gezocht. 

Beste,

Voor mijn bachelorfilm ‘Opus’ aan het Narafi te Brussel ben ik op zoek naar studenten beeldhouwen die hun werk willen uitlenen om deel uit te maken van mijn film.
Het verhaal speelt zich af rond een beeldhouwer die op zoek gaat naar zijn vermiste zus. In de zoektocht vervullen de standbeelden een zeer belangrijke rol.
Hiervoor zoek ik werken met een herkenbaar menselijke vorm. Deze mogen afgewerkt, niet afgewerkt of oefeningen zijn. Liefst uit licht, vervoerbaar materiaal.
Een deel van de werken zouden in de buitenlucht gebruikt worden en de anderen in het atelier van het hoofdpersonage. 
De standbeelden zullen gebruikt worden als decorstukken en met alle nodige zorg behandeld worden.
Bij interesse of vragen mag u of uw studenten mij contacteren via deze gegevens:
gsm: 0474/ 20 12 11
 
Gelieve iets te laten weten voor 1 maart 2017.
 
Alvast bedankt
 
Killian De Sitter

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Bericht 3 (rood): Thema REMAKE, de dag van het DKO, Deeltijds Kunst Onderwijs, op zaterdag 19 februari

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023