Uitnodiging van Alexandra Cool voor tentoonstelling Le Jardinet



Iets meer dan een jaar geleden verhuisden Paul en ik naar Thuillies bij Thuin.

Tussen 3 en 18 juni organiseer ik daar, samen met Chantal Talbot, een tentoonstelling in de grote schuur van de buurman.
Chantal toont schilderijen en ik beelden en foto’s.

Jullie zijn welkom op zaterdag en zondag 3 en 4, 10 en 11 en 17 en 18 juni, telkens tussen 14 en 18 uur.

Wie op een ander moment wenst te komen, kan me gerust bellen voor een afspraak. Mijn nummer: 0495901536 

Ik kijk ernaar uit om jullie binnenkort in Thuillies te zien.

Beste groeten,

Alexandra Cool

Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023

Enrique Karabitian nodigt je uit op zijn tentoonstelling