Nationale Expo: Oud-student Beeldhouwen, Ghislaine Goossens, vraagt om op haar werk te stemmen

 Groen blogbericht: Nationale Expo: Oud-student Beeldhouwen, Ghislaine Goossens, vraagt om voor haar werk te stemmen.

Beste vrienden, kunstenaars,

Ik doe mee aan de Nationale Expo. Dit is een wedstrijd georganiseerd door museumPASS en Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA).

Een unieke kans om eens een werk in een museumsetting te mogen tonen.

Mijn interpretatie.
Werk van RUBENS: de aanbidding van de wijzen.

      2 vrouwen in een mannelijke leefwereld.

Ont-MANteld!  Mijn interpretatie

       KOUROS: 1 Mannentorso,
       zelfbewuste vrouwen die met respect en vol vertrouwen

       mekaar en de TOESCHOUWER  in de ogen kijken.   

Beeldhouwwerk in papier, collage.

Achterzijde: gebroken wit zoals in de schelp

De 50 werken met de meeste stemmen worden getoond. 50 werken worden gekozen door de jury.

Steunen jullie mij?   Breng dan je stem uit door op volgende link te klikken.  

Vul de vakjes in of gebruik je facebookaccount om sneller in te loggen.
Klik op de stemknop.
Je krijgt op het mailadres dat je hebt gebruikt een bevestigingsmail. Daar moet je zeker nog eens je stem op bevestigen.

Een reeds uitgebrachte stem op een ander werk is geen probleem.
Je kan op meerdere werken stemmen door de link aan te klikken.  
Opgepast, je stem uitbrengen kan maar tot 5 november 2022

Vind je mijn werk leuk?  Misschien willen mensen uit de omgeving ook hun stem uitbrengen.
Zou tof zijn!.            Deze mail mag doorgestuurd worden.
De 50 werken met de meeste stemmen worden getoond. 50 werken worden gekozen door de jury.
Elke stem telt.


Hartelijk dank


Benieuwd naar mijn andere werken: kijk dan eens naar mijn website: 
https://www.ghislainegoossens.art/



Reacties

Populaire posts van deze blog

Willy Van Den Dorpe

Uitslagen jury Beeldhouwen en ruimtelijke kunst, juni 2023

Enrique Karabitian nodigt je uit op zijn tentoonstelling